نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
بارگزاری مجدد
Stick War 3 2023.2.2698 – دانلود بازی استراتژی جنگ آدمک‌ها 3 اندروید + مود
Stick War 3 2023.2.2698 – دانلود بازی استراتژی جنگ آدمک‌ها 3 اندروید + مود Stick War 3 2023.2.2698 – دانلود بازی استراتژی جنگ آدمک‌ها 3 اندروید + مود

Stick War 3 2023.2.2698 – دانلود بازی استراتژی جنگ آدمک‌ها 3 اندروید + مود

8 ماه پیش

111‌دانلود

Android 5.0

admin

0عدد

free

Stick War 3 2023.2.2698 – دانلود بازی استراتژی جنگ آدمک‌ها 3 اندروید + مود

 – بازی اکشن-استراتژیکی جنگ آدمک‌ها 3 – استیک وار 3

نسخه معمولی + نسخه مود (افزایش پول به جای کاهش) به صورت جداگانه

تست شده با اجرای آفلاین

Stick War 3 – جنگ آدمک‌ها 3 سومین بازی رسمی و یکی دیگر از بازی های منتشر شده از مجموعه Stick War است که بعد از عناوینی مثل Stick War: Legacy و Stick Wars 2: Battle of Legions برای دستگاه های اندرویدی منتشر شد و به صورت رایگان در دسترس کاربران سراسر جهان قرار گرفته است. مسئولیت ساخت و انتشار این بازی هم مثل قسمت های قبلی بر عهده استودیوی کانادایی Max Games Studios بوده که به نوبه خود یکی از موفق ترین و فعال ترین استودیوهای بازی سازی امروزی است چرا که این توسعه دهنده تا به امروز بیشتر از صد عنوان بازی مختلف برای پلتفرم های گوناگون که اکثر آن ها شامل پلتفرم تحت وب هستند ساخته و عرضه کرده است. نقطه مشترک تمام بازی های منتشر شده توسط Max Games Studios سادگی و در عین حال سطح بالای هیجان آن ها است. این توسعه دهنده با ساخت و عرضه سری بازی های Stick War در گوگل پلی قدم بزرگی در ساخت و طراحی بازی های موبایلی برداشت و بعد از محبوبیت دو قسمت قبلی، قسمت سوم را نیز با عنوان Stick War 3 منتشر کرد که در این مطلب از سایت گتروید قصد معرفی و بررسی کلی آن را داریم. پس اگر از علاقه مندان به بازی های استراتژیکی، جنگی و مدیریتی هستید پیشنهاد می کنیم این بازی مهیج و چالش برانگیز را از دست ندهید و در ادامه با گتروید در معرفی بازی Stick War 3 همراه باشید.

تصاویر بازی

نکات تکمیلی: ماهیت بازی Stick War 3 آفلاین است اما بخش های آنلاین بازی و همچنین قسمت هایی که لازم به دریافت دیتا هستند به اینترنت نیاز دارند. بخش چندنفره بازی ممکن است برای آی پی های ایرانی در دسترس نباشد. توصیه می کنیم از نسخه مود شده فقط برای بخش تک نفره (آفلاین) استفاده کنید در غیر این صورت احتمال مسدود شدن بازی وجود دارد. ویژگی های نسخه مود فقط در بخش آفلاین در دسترس است.

‌ ‌

گزارش خرابی

نام شما :
موضوع خرابی:
ایمیل :
پیام شما :
کد امنیتی :
کد امنیتیرفرش

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

کد امنیتی رفرش