نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
بارگزاری مجدد
دانلود برنامه اسنپ (Snapp)
دانلود برنامه اسنپ (Snapp) دانلود برنامه اسنپ (Snapp)

دانلود برنامه اسنپ (Snapp)

7 ماه پیش

140‌دانلود

android +6.0

admin

0عدد

free

دانلود برنامه اسنپ (Snapp)

اسنپ - Snapp سامانه هوشمند حمل و نقل در ایران!

از درخواست خودرو گرفته تا سفارش غذا، خرید سوپرمارکتی، خرید بلیط سفر، مشاوره‌ی پزشکی و روانشناسی، رزرو هتل و... را میتوانید با سوپراپلیکیشن اسنپ انجام دهید.

اسنپ اولین و بزرگترین سامانه حمل و نقل در ایران است که به صورت شبانه روزی آماده ی ارائه ی خدماتی از جمله جا به جای افراد و انتقال مرسولات و بسته ها به مقصد است. برای دانلود اسنپ نسخه جدید اندروید با لینک مستقیم با ما همراه باشید.

کار با برنامه snapp اندروید بسیار راحت است شما باسه کلیک میتوانید، در کوتاه ترین زمان نزدیک ترین تاکسی یا پیک را برای حمل و نقل انتخاب کنید و همچنین شما در Snapp می توانید هزینه خدمات خود را قبل از انتخاب مشاهده کنید.

با استفاده از چی پی اس و نقشه Snapp اندروید براحتی هر چه تمام تر مکان خود را به رانندگان انتخابی نشان دهید. همچنین با انتخاب مقصد بر روی نقشه راننده بدون مشکل شما را به مقصد مورد نظر می رساند. البته علاوه بر تاکسی اسنپ موتوری و اسنپ بار نیز در برنامه فعال شده است.

Snapp در حال حاظر در شهر های مشهد، کرج، اصفهان، قم، اراک، ارومیه، قزوین، اهواز، بابل، بندرعباس، تبریز، قائمشهر، تهران، شیراز، رشت و غیره بصورت 24 ساعته در خدمت شماست.

یک اپلیکیشن، برای تمام نیاز‌ها:

تاکسی اینترنتی اسنپ، در رکاب شماست!

اسنپ! اولین و بزرگترین تاکسی اینترنتی ایران است که برای جابه‌جایی در شهرهای بزرگ و کوچک ایران آماده خدمت‌رسانی به شماست.

پیک موتوری اسنپ!

با خدمات پیک موتوری اسنپ، ارسال آسان و تحویل به موقع مرسولات را تجربه کنید یا با اسنپ بایک سفر کنید و ترافیک را دور بزنید!

سفارش آنلاین غذا با اسنپ!

غذای خانگی دوست دارید یا فست‌فود؟ گوشت لذیذ یا سالاد‌های رنگارنگ؟ سفارش آنلاین غذا را با اسنپ تجربه کنید و در کوتاه‌ترین زمان و با بسته‌بندی مناسب، درب منزل یا محل کارتان تحویل بگیرید.

وانت بار اینترنتی اسنپ!

سرویس وانت بار اسنپ بهترین راهکار برای جابه‌جایی وسایل و بار است. شما به‌راحتی می‌توانید از طریق سوپراپ اسنپ اقدام به ثبت درخواست جهت استفاده از این سرویس کنید.

سوپرمارکت آنلاین اسنپ!

بیش از ۵ هزار کالای مصرفی و خواربار مختلف در سوپرمارکت اسنپ در دسترس است. سفارش شما در کوتاه‌ترین زمان و با بسته‌بندی مناسب، درب منزل یا محل کار تحویل خواهد شد.

اسنپ اکسپرس تحویل کمتر از ۳۰ دقیقه

دیگر برای خریدهای روزمره نیاز نیست به فروشگاه محله بروید. با سرویس تحویل فوری اسنپ اکسپرس، انواع محصولات و خواربار را از فروشگاه‌های اطراف‌تان سفارش دهید و کمتر از ۳۰ دقیقه، درب منزل با بسته‌بندی مناسب تحویل بگیرید.

خرید بلیط هواپیما، اتوبوس و قطار

خرید انواع بلیط با قیمت مناسب و به مقصدهای مختلف، از طریق سوپراپلیکیشن اسنپ فراهم شده است. می‌توان بدون دغدغه و با استفاده از پلتفرم «اسنپ‌تریپ»، مقدمات سفر را با خرید ساده و آسان بلیط برنامه‌ریزی کرد.

مشاوره آنلاین پزشکی با اسنپ!

سوپر اپلیکیشن اسنپ امکان استفاده از خدمات مشاوره آنلاین پزشکی با بهترین پزشکان متخصص و معتبر را فراهم ساخته است. شما می‌توانید با اسنپ در هرجای دنیا با پزشک خود در ارتباط باشید و به صورت آنلاین مشاوره بگیرید.

ویژگی های اسنپ جدید - Snapp اندروید:

  •  ساده و روان بودن رابط کاربری
  • پرداخت هزینه حمل و نقل به صورت نقدی و اعتباری
  • مشاهده زنده مسیر حمل و نقل در تمام طول مسیر
  • امکان به اشتراگ گذاری اطلاعات سفر با دوستان و آشنایان
  • امکان انتخاب "مقصددوم" و "مسیر رفت و برگشت"
  • امکان انتخاب "توقف در مسیر"
  • امتیاز دهی به راننده در پایان مسیر
  • پشتیبانی 24 ساعته حتی در ایام تعطیل
  • ارزیابی رانندگان در انتهای سفر
  • صرفه جویی در هزینه و زمان
  • ذخیره آدرس های منتخب در برنامه
  • بی شمار سفر رایگان با معرفی برنامه به دوستان
  • مشخص بودن هویت رانندگان
  • تخفیف های متنوع
  • امنیت سفر

اسنپ (Snapp) جدید با امتیاز 4.8 از 5 در گوگل پلی بیش از 7 میلیون بار توسط کاربران ایرانی دانلود و نصب شده است. که ما در سایت تینروید آخرین نسخه از این برنامه محبوب را برای شما کاربران عزیز قرار داده ایم.

برای دانلود اسنپ با لینک مستقیم اندروید به پایین صفحه مراجعه کنید.

مشخصات

دسته بندی : برنامه ها , کاربردی
نسخه: 1.43
حجم : 61MB
بسته:
سیستم عامل : android +6.0
قیمت: رایگان
تایید شده : سپر ایمنی گوگل پلی
سازنده: Snapp Cab
منبع: https://tinroid.ir/

‌ ‌

گزارش خرابی

نام شما :
موضوع خرابی:
ایمیل :
پیام شما :
کد امنیتی :
کد امنیتیرفرش

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

کد امنیتی رفرش