نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
بارگزاری مجدد
Driving School Sim 10.8 – دانلود بازی شبیه‌سازی آموزش‌رانندگی
Driving School Sim 10.8 – دانلود بازی شبیه‌سازی آموزش‌رانندگی Driving School Sim 10.8 – دانلود بازی شبیه‌سازی آموزش‌رانندگی

Driving School Sim 10.8 – دانلود بازی شبیه‌سازی آموزش‌رانندگی

2 سال پیش

149‌دانلود

Android +5.1

admin

0عدد

free

Driving School Sim 10.8 – دانلود بازی شبیه‌سازی آموزش‌رانندگی

Driving School Sim v10.8 + Mod – بازی سرگرم کننده “شبیه ساز آموزش رانندکی” برای اندروید

تست شده با اجرای آفلاین

Driving School Sim – شبیه ساز مدرسه آموزش رانندگی یک بازی جذاب و گرافیکی دیگر از استودیوی رومانیایی Ovidiu Pop در سبک مسابقه ای (Racing) است که یک شبیه ساز حرفه ای از آموزش رانندگی مجازی است. استودیوی Ovidiu Pop به خاطر ساخت بازی های آموزشی و شبیه سازی رانندگی معروف است و تا کنون چندین و چند بازی معروف و خوش ساخت در این زمینه تولید کرده است که مهم ترین آن ها عبارت اند از Real Driving Sim ، Drag Sim ، Driving School Driving School Classics ، Taxi Sim و Bus Simulator که پیش تر همگی آن ها را در دیگر مطالبی از فارسروید خدمتتان معرفی کرده بودیم و شما می توانید با کلیک روی نام هرکدام آن بازی را نیز دانلود کنید. این بار نیز تصمیم گرفتیم یک بازی دیگر از این استودیو را باری دیگر به عنوان اولین وب سایت ایرانی برای شما عزیزان تهیه و عرضه کنیم. این بازی که در این مطلب قصد معرفی آن را داریم Driving School Sim یا شبیه ساز مدرسه آموزش رانندگی نام دارد و درست مثل دیگر بازی های نام برده از این استودیو در سبک شبیه ساز رانندگی است. اگرچه که کلیت همه این بازی ها شباهت بسیار زیادی به یکدیگر دارد اما شرکت Ovidiu Pop همچنان به ساخت این نوع بازی ها در قالب عناوین جدید ادامه می دهد. همچنین باید گفت که گرافیک و سبک گیم پلی همگی این بازی ها تقریباً یکسان است اما تغییرات مختلف و تفاوت های متعددی در بین آن ها دیده می شود و در هر بار شاهد اضافه شدن موارد جدیدی در این بازی ها هستیم.

تصاویر بازی

دستورالعمل نصب و اجرای بازی Driving School Simulator : – ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید. – فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.ovilex.drivingschoolsim را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید. – بازی را اجرا نمایید.

‌ ‌

گزارش خرابی

نام شما :
موضوع خرابی:
ایمیل :
پیام شما :
کد امنیتی :
کد امنیتیرفرش

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

کد امنیتی رفرش