نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
بارگزاری مجدد
دانلود بازی شادو فایت 2 مود بی نهایت 2.32.0 Shado
دانلود بازی شادو فایت 2 مود بی نهایت 2.32.0 Shado دانلود بازی شادو فایت 2 مود بی نهایت 2.32.0 Shado

دانلود بازی شادو فایت 2 مود بی نهایت 2.32.0 Shado

5 ماه پیش

90‌دانلود

android +4.4

admin

0عدد

free

دانلود بازی شادو فایت 2 مود بی نهایت 2.32.0 Shado

Shadow Fight شادو فایت قبل از این در نسخه های نصبی 1 ، 2 و 3 به صورت رسمی در گوگل پلی از یافته عرضه است. این بازی جزو آن بازی هایی است که بعید است دوستدار شمشیر زنی و بازی های شمشیری اکشن و مبارزه باشید. اما این بازی را تا به حال امتحان نکردید یا با آن آشنایی ندارید.

در واقع باید هر کسی حداقل یکبار امتحانش کند چرا که بسیار زیبا و عالی با کلی هیجان و جذابیت بسیار بالا است . یکی از عناصر اصلی و ویژگی های بازی Shadow Fight 2 داشتن گرافیک به همراه نوعی سبک مبارزه و طراحی آن است که باعث محبوبیت و بسیار پرطرفدار بودن آن شده است.

Shadow Fight 2 - دانلود بازی شادو فایت 2 مود بی نهایت 2.32.0 Shadow Fight 2 برای اندروید

معرفی و دانلود بازی شادو فایت 2 الماس بی نهایت

قبلا نیز در وب سایت اندروید پارسی شادو فایت 3 به صورت مود شده و در حالت معمولی یعنی فایل نصبی اورجینال قرار داده شده است.

باید ذکر کنیم که شادو فایت 2 نسبت به نسخه ۳ آفلاین بود اما نسخه آنلاین می باشد و نیاز به اینترنت دارد و از این رو نسخه مود آن نیز منوی مود شده است نه پول بی نهایت با سکه نامحدود. اگر دوستدار بازیهای شمشیر زنی هستید بازی مبارزه سایه ها را نصب کنید و غرق تاریکی ها شوید تا بر آنجا با مبارزان آشنا شوید که مهارت های بسیار عالی دارند و می‌توانند شما را از سال به چالش بکشند. رفته‌رفته شما می توانید مهارت های جدید مبارزه را فرا بگیرید و به یک شمشیر زن ماهر تبدیل شوید.

از این رو چالشهای جذابی را در روبروی خود خواهید داشت یعنی ساعتهای جذابیت و سرگرمی که می‌تواند شما را به عمق بازی سایه ها ببرد. در این مطلب و پست از وب سایت اندروید پارسی سگ کردیم آخرین و جدیدترین ورژن بازی شادو فایت ۲ یعنی مبارزه سایه ها را با لینک مستقیم به همراه نسخه مود شده با پول بی نهایت قرار دهیم.

از این رو برای نصب و اجرا کافی است به ادامه مطلب مراجعه کرده و در پی باکس دانلود سبز رنگ باش که بسیار نمای و مشخص شده است و می توانید با گزینه های موجود در داخل آن به دانلود فایل نصبی بپردازید.

دانلود بازی Shadow Fight 2 مود با لینک مستقیم قابل دریافت و نصب است و نسخه مود شده پول و الماس بی پایان دارد . نسخه mod همان فایل نصبی هک است.

 

ویژگی های بازی شادوفایت 2 Shadow Fight 2 Mod :

الماس بی نهایت

بسیاری از موارد نامحدود و بی پایان

امکان باز کردن تمام تجهیزات قفل

بسیاری از شخصیت و کاراکترهای دنیای سایه ها

پیش رفتن مراحل داستانی بازی

و …

 

بازی Shadow Fight 2 جزو بازی ها و گیم های محبوب میلیونی می باشد. بیش از 100 میلیون بار در گوگل پلی دانلود و نصب شده است. امتیاز عالی 4.6 از 5.0 بین رای میلیونی نشاندهنده محبوبیت و عالی بودن بازی است که از این رو پیشنهاد می کنیم آن را از دست ندهید.

همچنین باید بگیم که تفاوت بین نسخه های مود و هک چیزی وجود ندارد و هر دو نسخه و فایل نصبی به یک چیز اشاره دارند. درواقع نسخه هک همان فایل نصبی مود می باشد . ما بازی های دیگر از جمله تیکن 3 را با لینک مستقیم برای دانلود در وبسایت فراهم کرده ایم.

دانلود باکس

گزارش خرابی لینک

مشخصات

دسته بندی : بازی, اکشن
نسخه: 2.32.0
حجم : 152MB
بسته: نیازمند به اینترنت
سیستم عامل : android +5.0
قیمت: رایگان
تایید شده : سپر ایمنی گوگل پلی
سازنده: -
منبع: https://androidparsi.ir/

‌ ‌

گزارش خرابی

نام شما :
موضوع خرابی:
ایمیل :
پیام شما :
کد امنیتی :
کد امنیتیرفرش

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

کد امنیتی رفرش