نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
بارگزاری مجدد
دانلود بازی Carx Street 1.2.0 برای اندروید بدون دیتا
دانلود بازی Carx Street 1.2.0 برای اندروید بدون دیتا دانلود بازی Carx Street 1.2.0 برای اندروید بدون دیتا

دانلود بازی Carx Street 1.2.0 برای اندروید بدون دیتا

5 ماه پیش

44‌دانلود

android +9.0

admin

0عدد

free

دانلود بازی Carx Street 1.2.0 برای اندروید بدون دیتا

دانلود بازی Carx Street برای اندروید + نسخه مود بدون نیاز به دیتا با لنیک مستقیم

Carx Street به ترجمه فارسی خیابان کارکس یکی از بازی های فوق العاده موجود در گوگل پلی است که سعی کردیم آن را در این مطلب به همراه نسخه مود شده قرار دهیم. البته فایل نصبی اصلی یعنی اروجینال موجود در گوگل پلی نیز قرار گرفته که اما باید به این موضوع اشاره کنیم. یکی از نکات عالی این بازی و فایل نصبی قرار گرفته نصب اتوماتیک دیتا است ، و شما نیازی به نصب دستی ندارید.

اگر منظورمان را متوجه نشده اید باید اینطوری بگوییم که فایل های نصبی حجمی به همراه دیتا عرضه می شوند برای مثال می توان به بازی های محبوب از فری فایر و کالاف دیوتی اشاره کرد که هر یکی از این بازی دارای حجم بالای دوگیگابایت است !

Carx Street - دانلود بازی Carx Street 1.2.0 برای اندروید بدون دیتا

معرفی و دانلود بازی Carx Street :

فایل نصبی بازی Carx Street کارکس استرت یکی از بازه های رانندگی و ماشین سواری حجمی با حجم بالای 800 و 700 مگابایت می باشد که در آپدیت ها و بروزرسانی های متفاوت بوده. اکنون وقت آن است به اجزای جذاب و ویژگی های این بازی عالی اشاره کنیم که باعث شده است در گوگل پلی بیش از 50 میلیون بار مورد دانلود قرار گیرید. یک گیم پلی فوق العاده که در نسخه نامحدود و بی پاپاباین مود بازی می توانید هیجان بیشتری را از گیم پلی بازی بگیرید.

با دانلود بازی Carx Street شاهد ترکیبی از فیزیک واقعی که نقطه مرکزی به همراه یک گرافیک طراحی شده خاص و خارق العاده خواهید بود. البته که با حجمی که بازی داشت انتظار می رود کیفیت طراحی و گرافیک خیره کننده با تصاویر با کیفیت داشته باشید. رانندگی عالی در جاده‌های پر ترافیک و خیابان ها چیزی است که CarX Highway Racing ارائه می‌ دهد و متواند ساعت ها شما را غرق در هیجان و سرگرم کند !

بازی کارکس استریم دراای حالت کمپین. در دنیای مسابقات خیابانی به همراه دیگر حالت های صحراهای تگزاس ، استرالیا، فرانسه و … است که به بازی و گیم پلی تنوع خاصی را از لحاظ محیط محور بودن بازی می دهد. همه این ویژگی ها در کنار هم باعث شده است تا یک تجربه خاص از رانندگی و ماشین سواری را در این بای داشته باشید.

تعداد زیادی ماشین و خودرو که  برای انتخاب می توانید ضربه بزنید . البته همانطور که در بالا نیز اشاره شده در نسخه مود شده و بی نهایت بازی شما می توانید از طریق سکه و پول نامحدود به انبوهی از ماشین بدون هیچ تلاش و کسب سکه و پول باز کنید. چرا که تعداد سکه ها و پول موجود برای خرید در بازی برای باز کردن ماشین ها بسیار زیاد است. دانلود Carx Street مود شده با لینک مستقیم با پول بی نهایت از ادامه مطلب وبسایت اندروید پارسی امکان پذیر است و امیدواریم از آن لذت ببرید !

 

ویژگی های بازی Carx Street :

  • گرافیک کیفیت بالا از لحاظ طراحی و تصاویر
  • نمایه های رانندگی مختلف
  • سبک ریسینگ سرعتی
  • ماشین و خودروهای عالی با امکان سفارشی کردن
  • و …

مشخصات

دسته بندی : بازی, ماشین و موتور سواری
نسخه: 1.1.1
حجم : 1200MB
بسته:
سیستم عامل : android +9.0
قیمت: رایگان
تایید شده : سپر ایمنی گوگل پلی
سازنده: -
منبع: https://androidparsi.ir/

‌ ‌

گزارش خرابی

نام شما :
موضوع خرابی:
ایمیل :
پیام شما :
کد امنیتی :
کد امنیتیرفرش

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

کد امنیتی رفرش