نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
بارگزاری مجدد
Google Play Store 37.6.21 – دانلود آپدیت فروشگاه‌گوگل – پلی‌استور اندروید!
Google Play Store 37.6.21 – دانلود آپدیت فروشگاه‌گوگل – پلی‌استور اندروید! Google Play Store 37.6.21 – دانلود آپدیت فروشگاه‌گوگل – پلی‌استور اندروید!

Google Play Store 37.6.21 – دانلود آپدیت فروشگاه‌گوگل – پلی‌استور اندروید!

8 ماه پیش

112‌دانلود

Android 5.0

admin

0عدد

free

Google Play Store 37.6.21 – دانلود آپدیت فروشگاه‌گوگل – پلی‌استور اندروید!

Google Play Store – گوگل پلی استور نرم افزار رسمی سایت گوگل پلی (مارکت اندروید – اپ استور) می باشد که به کاربران اندرویدی این امکان را می دهد به راحتی به این فروشگاه برنامه دسترسی داشته باشند و بتوانند به راحت ترین شکل ممکن از امکانات این فروشگاه استفاده کنند و جدیدترین بازیها و برنامه ها را دانلود بکنند. فروشگاه مارکت اندروید که بیش از 500 هزار برنامه و بازی را شامل می شود، همه ی سرگرمی های مورد علاقه ی شما را در اختیارتان قرار خواهد داد و شما می توانید با این برنامه به مشاهده ی رتبه بندی برنامه ها، بررسی برنامه ها و تصاویری از آن ها و تماشای تریلر بنشینید. با این نرم افزار تمام اپلیکیشن های مارکت اندروید در اختیار شماست و می توانید برنامه های رایگان را با لینک مستقیم دانلود کنید و یا برنامه های پولی را خریداری نمایید. شما می توانید هر ان چیزی را که در این مارکت جالب دیدید با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید! اپلیکیشن Google Play Store به صورت پیش فرض برروی همه دستگاه های اندرویدی نصب است و در صورتی که قصد بروزرسانی ان به اخرین نسخه را دارید ؛ می توانید جدیدترین و آخرنی نسخه رسمی و اصلی اش را با یک کلیک از سرورهای پرسرعت سایت دریافت بکنید. با نصب نسخه جدید گوگل پلی استور با دنیایی از بازیها و برنامه های اندروید روبرو خواهید شد ؛ طیف عظیمی از بازی ها و برنامه های مختلف که در دسته بندی های متعدد گرد هم آمده اند و شما قادر به دریافت آن ها با یک کلیک هستید.

برخی از ویژگی های برنامه کاربردی Google Play Store اندروید :

دسترسی به هزاران برنامه و بازی رایگان

دسترسی به برنامه ها و بازی های پولی برای خرید

نصب آسان و بدون دردسر برنامه ها و بازی ها

محیط کاربری بسیار ساده و بدون ابهام

امکان ارسال آزادانه نظر برای اپلیکیشن ها

مشاهده نظر، امتیاز و دیگر موارد بازیها و برنامه ها

دسته بندی خوب برای دسترسی به بازیها و برنامه های مدنظر

نکات تکمیلی : 1 – برای استفاده از این مارکت اندروید، شما باید فیلت-رشکن خود را فعال کرده و سپس Cache برنامه را از تنظیمات حذف کنید 2 – به دلیل تحریم ایران توسط گوگل پلی، امکان دانلود بدون فیلت-رشکن مهیا نیست ؛ پس به صرفه است که منبع دانلود بازیها و برنامه های شما گتروید باشد.

‌ ‌

گزارش خرابی

نام شما :
موضوع خرابی:
ایمیل :
پیام شما :
کد امنیتی :
کد امنیتیرفرش

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

کد امنیتی رفرش